Springtimes!

Börjar få in vårkänslor , awesome!! ;)


Jahapp , åså sitter man här o kollar adam live på tv3 , sämst program men har man tråkigt och 39 graders feber så har man ... SURT!


Det var ju "mycket" man fick ut av skoldagen.. 3 håltimmar ...

Allt börjar gå så mycket bättre  , and im lovi'n it :P


I ensam falsk tystnad sitter jag.

Tankarna i huvudet  surrar sitt egna språk på hög nivå.

Försöker tänka positivt men jag blir bara bitter.

En pessimistisk kråka väcker mig tillbaka till verkligheten
Ser ni inte att jag är bortom förståndigheten?

Försvinn alla krav, och låt lärdomen visa att uppskatta här och nu.

Tanken på kärlek glädje och lycka, får mig att tycka .

Jag ler på läpparna, men kråkan får snabbt flertalet muskler att slappna av igen.

Absolut tystnad. Jag är tillbaka igen.

Hoppas på mirakel och under

Skänker mörkret några blunder.
Hoppas på att glädjen vakar bortom mörkret. Låt det vara en av alla dessa stunder.

 
Som mitt befinnande kan vara på topp.
När de två portar till själen öppnas, ekar de stopp.

Varför är det såhär?
Var inte livet skapt till att leva?
Min röda färg tynar bort, men kommer tillbaka så fort jag möter din blick .
Du ger mig hopp.
Att du ens tvivlar ?
Om du kommer såra mig , kan du göra det hur hårt som helst , för jag sviker dig aldrig.

www.diktkonst.se  



Hardcore Superstar – We Don't Need A Cure
At spotify


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0