Sjukling 😑

Hejsan! Hoppas alla mÄr bra och inte Àr dödsförkylda som mig .. Har vart hemma hela veckan , inte sÄ kul .. Tappade liksom tidsuppfattningen efter en dag sÄ igÄr sÄ frÄgade jag mamma "Àr det torsdag eller fredag idag..?" Jag fick en jÀvligt konstig blick kan jag sÀga ;) fan kalla mig tönt men saknar skolan .. Eller .. Inte skolan men vÀnnerna .. :( en positiv nyhet Àr att jag inte röker sÄ mkt lÀngre :D .. Till helgen blir det att Äka till Hallsberg o spendera tid med kompisar ;] om jag Àr frisk vill sÀga -.- sÄ hoppas jag blir det sÄ jag kan vara med Àlsklingen pÄ söndag för nu var det ett tag sedan :* jaja ha det bra och dra inte pÄ er nÄgon förkylning ! :)



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0