Fuck you ?

Hejsan alla snyggingar som läser  , idag har man väll haft de bra xd liv jag har asså , funderar på o byta "domän" , ska jag eller ??för det är en viss person som verkar klaga på hela fucking bloggen (-.-) typ "vem fan döper bloggen till iwillbeyours" "skriv något intressantare , typ att du åt en potatis´"..

Säger bara en sak, 
  FY FAN VAD OMOGEN DU ÄR !!!

Hatar den personen för tillfället  men men , sen folk som säger att dom ska ta livet av sig , så man vaknar av ett "
tänk nt på det. aldrig mer . nu behöver du aldrig mer tänka på mej mer ."

O jag vill verkligen inte att "han¨ ska dö för han betyder AS MÖE ..

Jag o julia hade lite rulit med o mobba hemkunskaps läraren , lol ..

Hon ba "hejsan , hetr du moa ?"
Jag ba "ehh , ja "
Sen kommer julia o ba : "äre inte du som bruka säga t oss o hålla käften när vi skriker :D?"
Hon ba : ÖöÖöÖöÖh???

Gilla läget , jaa jag gillar en person , du behöver inte få DAMP på mig för det (-.-) syftar på två personer..




tihi , o nu din  söta mupp ska jag säga herrå :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0