Du ? ♥♥

Idag har man haft en fbannat bra dag  , tack vare  julia
(förutom skogsturken erik som kom o glodde typ var femte minut -.-)
Åh men gud , det är så jävla bra när man kan ta saker face to face o inte skicka nån annan eller typ ett sms , känns så fken bra , tihi , fram tills sisi kom xd.
tihitihitihitihtihi , fan jag måste laga mat med
gabriel idag -.-..
Det enda jag vill just nu är o vara i hallsberg med gullepluttan (
www.nathalieohlsson.blogg.se )..
Inte laga mat med en jävla speltönt som bara gnäller över allt och alla 24/7..
tihi , sen julia : "aa  , o han o du var helt knallröda i ansiktet o båda smilade som värsta töntarna o moa hade väärsta rufset asså !!"..
JAG VAR PÅ VÄG  O DÖ!! Xd
Sen nathalie som ska reta skämma ihjäl mig (-.-) hämnd ljuva hämnd säger jag bara ;)



"Jag var kär i dig en gång.
 Men det slutade lika snabbt som det kom.
 Du svek mig så att mina tårar rann.
Men jag minns den dagen då jag höll i din hand.
Jag kunda knappt tro att drömmen var sann.
Men som jag sa så var jag inte tilllräckligt mycket att ha.
Men nu  senare står jag här med dig.
Det är en underbar kännsla.
Nu är du min. "





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0