Åh men satan

Trollollollollolloll , hejsan alla söta ungar som läser (förutom turkerik för du kan ju fan gå o tarej i röven eller nöe -.-) <3


Idag har dagen vare sådär , hade FYSIKPROOV !!
kjell hade typ sagt att vi bara skulle läsa sammanfattningen o sen när vi frågar säger han ba "nee , ni skulle läsa 45 46 47 & 48 !!"

Man ba : men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Troll , sen kommer julia o ba rätt i face på honom :"du kan ju fan ta dej i arslet!"
va påväg o DÖ!!!!!

Sen har nån jävla wannabe-punkar-turk gått runt o skrike "en månad" hela dan , liv den har då , o eftersom turkfan erkänt att han läser bloggen så :DET VAR BARA FÖR O FÅ DEJ O HÅLLA KÄFT ?!!!

Searches at spotify :

1.The shuffle , melbourne shufflers

2.The beautiful pepole , Marilyn manson

3.Skinny love , Birdy

4.Drunk on love , Rihanna

5.Whith ur love , Cheryl lloyd.








Bortskämd.
Längtan efter något andra inte vågar drömma om. Så viktigt för mej, livsviktigt? Ja, jag tror det. Är rädd för det. Framtiden. Skrämmande ord. Skrämmande handling. Skrämmande mening. Vill fatta beslut, vill handla. Vill samtdigt bara låta det va. Låta det ha sin gång. Vilken gång? Kommer jag klara det? Kommer det ens gå?. Frågorna är många, svaren få.

ilska
Jag är arg. Jättearg. På fel person. På alla till slut. På sistuation, han som förstört allt. Inte hans fel.  Trött på allt. Arg på allt. Vill bara leva. Ska inte göra något fel, jag lovar. Betydelselöst.

Rädsla
Vågar inte skrika, vad kommer hända då? För mycket.
Det okända. "Du förstår inte". Låt mej förstå, förklara för mej.
Klarar snart inte mer. Rädd för vad jag kommer säga, vad jag kommer göra. Förtroendet för mej själv är snart borta om inget händer. Måste träffa dej, måste se dej. Låt mej.

Skriker för din skull. Gråt.  Gör det som krävs. 


Kärlek

Dina skrattande ögon ger mig… lycka.
Din optimism känns som… hopp.
Dina omfamnande armar skapar… trygghet.


Ditt kroppsspråk säger… kanske.
Din mun uttrycker ett bestämt…. njaa.
Din själ kan läsas som ett… olyckligt behov.


Kan jag tolka dig och dina signaler annorlunda
när hela du hela tiden skrikit ut ett … Ja!
Tydligen dig helt ovetandes.



Lärdomen :
Få svar ger
Betydelselöshet ger
Göra det som krävs
Ovetandes och förvirrad
TROLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLLOLOLOLLOLLOLLOLLOOLLOLLLOLLLOLLLOLLOLLLOLLLLOLOLOLLL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0