Tid..

Hejsan alla gulliga idioter som läser !

Har inte bloggat på ett bra tag nu ..
Har haft fullt upp med annat  , hehe.
Men men , saker blir bara bättre o bättre för en helt fucking  random..
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om ..
Elr jo :) ska flytta ut i skogen!
Okey kaske inte så kul då eftersom man knappt har nån jävla teckning på telefonen men iallafall :P det är skitfint !
Men whatever  , just nu sitter man å orkar inte byta kanal så det är på fucking barnkanalen o nått jävla särprogtam med typ ett 2 meter långt , hårigt , rött monster med blå näsa o gröna ögonbryn.. man ba "WTF?!??!??"




Du är anledningen,
Till att jag står kvar,
Du är meningen i mitt liv,
Den enda meningen jag har,
Du är mitt syfte,
Utan dig står allt stilla,
Du är min själ,
Du fyller mig med känslor,
Du är mitt samvete,
Du får mig att tänka rätt,
Du är mitt hjärta,
Och det är för dig det slår.

Du är min älskade, du är min själ.
Du stänger ute all ilska och gräl.
När du fattar min hand, och jag fattar din,
är det som en smekande sommarvind.
När du viskar i mitt öra, kan jag inget annat höra, än tusen vackra ord,som rinner genom en flod.
När jag träffade dej, blev inget som förr, det enda jag behövde var nyckeln till din dörr.
Där stod du, så ensam och underbar, hos dej vill jag alltid vara kvar.
Aldrig har jag träffat nån som du, älskat dej har jag fram tills nu.
Du är den jag aldrig kommer glömma, om detta är en dröm så skall jag aldrig sluta drömma

www.diktkonst.se !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0