Sportloov! :D

Hejsan alla skitgulliga idioter som läser !

Äntligen är det sportlov :D
Har längtat så jävla mycket!
Troligtvis så blire väl o va med natta mesta av tiden ( www.nathalieohlsson.blogg.se ) ,
men förhoppningsvis så får man tid över till att åka till karlskoga och våldgästa bästa kusin amanda och så hoppas man på att jack kommer till v-torp oxå ;D


Vill att det ska bli mars så man kan flytta nån gång !!!
Det ska bli så fett roligt  ! :D




Massor av år med dig,
och det kändes som en evighet

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet

du måste förstå att du är nåt speciellt

du är min egna ängel, som gud hade sänt

se mig in i ögonen, där finner du alla svaren

du är bäst,

och
du var den enda som fick se mig svag

skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag

jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida

du kan verkligen berätta vem jag är

du känner mig bäst,

du kommer alltid att stå mig  nära

du kommer få bära halva delen av mitt hjärta

så du kan höra mina tankar när du känner smärta

och lyssna riktigt noga,
kan man ha en bättre vän?
Det tror jag faktiskt inte

svara på den frågan, du betyder mycket för mig

i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut.

  (www.diktkonst.se )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0