Rakt ur min hjärna , Rätt från hjärtat

Dagen då du först skrev , visste jag inte att du sett mig , visste inte att du existerade , hade aldrig sett dig..

Då jag först såg dig tänkte jag , "vafan är dedär för fjasko?!?"

Då jag först pratade med dig tänkte jag , :"Han var ju ganska schysst :P"

Då jag började känna dig lite fanns bara du i mina tankar..

Då du frågade första gången , tänkte jag : "nej jag vill fan inte!"

Andra gången du frågade , tänkte jag : "Aldrig!"

Tredje gången blev visst svaret ja..

När det tog slut tänkte jag : "visste väl det.."

Hade annat o tänka på , gick vidare snabbt som fan..

Hann aldrig reflektera , förräns kompis ville få ihop oss igen ..

Trodde aldrig det skulle gå , kände dig knappt , visste inte vem du var längre ,
du blev okänd och ej existerande för mig, hade hört så otroligt mycket skit om dig ,
inget av det var sant .
Trodde du hatade mig , men nej , tydligen inte när jag såg vad du skrev till din kompis .
Jävlar vad lycklig jag blev , visste inte att man kunde känna så , hade bestämt mig för å vara ensam i minst 5 månader , de gick väl sådär , eftersom 3 dagar senare blev det vi igen , helt fucked up random kommer du till mitt skåp ,
där blev det , utan att inse det , helt ovetandes , hade jag hela tiden älskat bara dig , eller ?
Jag vet inte , kan inte tänka , tankarna har bara försvunnit , det enda som finns i min hjärna och i mitt hjärta är visst Gustav Larsson , jag vet inte varför , men det bara blev så .
Det har jag min bästa vän att tacka för och jag kommer alltid finnas där för henne när hon behöver , har hört att bråk stärker vänskapen , det man inte dör av gör en starkare , våran vänskap borde vara jävligt stark nu efter allt som hänt , men nu kommer allt bli bättre , allt kommer bli bra , det hjälper att se det positiva i de negativa , Hanna Nathalie Ohlsson kommer jag alltid lita på och hon kommer kunna lita på mig , alltid , vad som än händer , skit i de negativa , dom är ej existerande för mig , de är luft , dom fins , men man tänker inte då dom , små skitar med pissliv är det , men whatever , jag käner mig stark nu , inget kommer någonsin bryta ned miglängre , har blivit krossad förmånga gånger nu , Nu hart jag lyckan som i en ask , och den är min nu , ingen ska någonsin få ta den från mig , ska kämpa , vad som än behöver göras , för jag är ju stark nu .. eller ? Det får jag väl se då , men ta livet som det kommer , lev nu , inte då eller i framtiden , då  , ett skrämmande ord , imorgon , en skrämmande hanling.
Lev idag , lev för honom , det är han som får mitt hjärta att slå , utan honom skulle det tvärstanna , aldrig mer slå , allt skulle bli mörkt , inte en strimma ljus , för i det negativa , finns det inget ljust , hur mycket man än letar ,kommer man aldrig hitta ljuset där , som sagt var , framtiden , skrämmande ord , man vet aldrig vad som kommer hända , i framtiden. 

Det finns bara tre ord för idag : Jag älskar dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0