Höh , inte för att jag bryr mig ;)

Du kan säga vad du vill , du kan gnälla lite till .
Att du lägger ned din tid på en "sån som mig" ,
jag får säga vad jag vill och ha den stil jag vill ,
dom som säger jag ska vara tyst kan ju gå och dö , jag sitter här i händelsernas centrum ,
du sitter där och ruttnar bort i händelsernas väntrum ,
visst klanka ned på mig .
Inte för att jag bryr mig ,
tycker bara du är rätt så patetisk :)
Ska sudda bort dom som hugger mig i ryggen , glömma dom , ju mer ni spottar på mig  , ju starkare blir jag . Ju bättre på utsidan , ju ruttnare på insidan har jag hört ..
Höh , det är då jag känner mig tacksam över att ni kallat mig ful ;)
Det spelar ingen roll hur många troll som hatar , ni finns inte , du är pantad och såld , trasig som f*n , du vet mycket väl vad du gjort , bitchblickarna betyder inget , jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara .
du är äcklig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0