Hej -.-

Jag vet att jag är kort , men det är jag stolt över också , slipper ju slå huvudet i allt jag  passerar .
Jag vet att jag är blek , men det är jag stolt över också , en äkta svenne har du här .
Jag vet att jag är ful , men det finns iget du kan göra åt , och jag är fan inte den enda.
Och nej , jag är inte fjortis , jag använder inte idomin , jag avänder inte brunkräm , jag har inte push-up , jag är ligger inte med äckelgubbar , bara för att jag skrattar högt och använder mascara betyder det fan inte att jag är fjortis .
Så den kommentaren jag fick var bara onödig . 

                                                                                 Hejdå! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0