Dagen jag alltid förtränger <3

Hejsan alla fett söta idioter som läser !

Idag är det visst  alla hjärtans dag, av någon fett underlig anledning så glömmer jag alltid bort den !!
Förtränger tanken , låter den bara passera , som att den inte existerade ..
HMM..
Just nu ligger man å dunkar hardstyle ....
a w e s o o m e

 10 spotify tracks:
S&M - Rihanna
Moonshine - Hardcore Superstar
In bloom - Nirvana
We don't need a cure - Hardcore superstar
Rehab - Amy Winehouse
Were them Girls At - Florida&David guetta , ft nicki minaj
Down whith  the hardstyle - Headhunterz
Hardstyle superstar - Blutonium boy
Cooler then me - Mike posner
Shelter - Birdy
Men whatever ;)
Happy vallentines day! .. eller hur man nu stavar  ;)





Du är underbar, du gör

Dagen värd att leva

Om inte du hade Funnits

Så hade Livet inte varit Värt att Leva

Jag älskar det Så otroligt Mycket,

Fattar du Hur mycket jag älskar dej?,,

Nej Jag tror inte det.

 Du är som luften
Utan den kan man inte leva


Jag Älskar Dig






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0