Talkin to the moon

Dagens checklista
[√] Lyckats få datorn att cpa sönder..
[√]Lyckats laga spagethi som blev till gummisnören..
[√]Lyckats komma på en dikt , med enbart en person i inspiration till den..♥




Älskar bilden ;)


Du ..
Varje gång jag hör dendära låten, tänker jag på dig . Varje gång jag blundar , ser jag dig .
Varje gång jag släner mig i sängen , eller luktar på min tröja , känner jag doften av dig .
Varje gång jag slappnar av , känner jag dina händer mot mina , även om du åkt för längesedan .
En sekund utan dig känns som tusentals evigheter . Dina underbara ögon är oförglömliga och djupa. Vad skulle jag gjort utan det underbara , som kallas dig ..
Det finns knapt ord för vad jag skulle göra om du försvann .
Jag menar varje ord jag säger och skriver.Till det djupaste i mitt hjärta och min hjärna , där alla dolda tankar och känslor far runt , finns du.
Det finns bara tre ord som stämmer in exakt , "Jag älskar dig".
Du ..
Varje gång jag hör dendära låten, tänker jag på dig .
Varje gång jag blundar , ser jag dig .
Varje gång jag släner mig i sängen , eller luktar på min tröja , känner jag doften av dig .
Varje gång jag slappnar av , känner jag dina händer mot mina , även om du åkt för längesedan .
En sekund utan dig känns som tusentals evigheter .
Dina underbara ögon är oförglömliga och djupa.
Vad skulle jag gjort utan det underbara , som kallas dig ..
Det finns knapt ord för vad jag skulle göra om du försvann .
Jag menar varje ord jag säger och skriver.
Till det djupaste i mitt hjärta och min hjärna , där alla dolda tankar och känslor far runt , finns du.
Det finns bara tre ord som stämmer in exakt ,
"Jag älskar dig".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0