Slänger in ett sista inlägg för dagen !

Okej , detta blir det sista inlägget för dagen , men nu börjar jag störa mig på en sak ..
Nästan alla på facebook / Dayviews osvosv har en mobil framför halva ansiktet, vafan, är dom stolta över att ha en telefon eller ,,?

Är inte den typen som brukar klaga men seriöst.. när man ser 20 pers i rad som har en iphone/annan tele framför ansiktet blir man lite , "Eh , wtf? Where did their faces go,,? O.o"

Snälla slutaa ! Vill se era ansikten inte eran telefon !





Kommentarer
Sandra

HAHAH, moselosan du brukar ju faktigst också ta bilder med mobilen på mosen! ;)<3

2012-04-06 @ 14:43:02
URL: http://saandraah.blogg.se/
Moa

Sandra , jag vet men jag tar bort dom efter ett tag och jag har dom inte som headrar / profilbilder !

Sen Tar jag inte femhundrasjuttioåttatusenniohundra bilder , maybe 5 ;)

2012-04-06 @ 14:53:41
Sandra

Hihi okej då, btw man kan ju svara på den andras blogg! ;)

2012-04-06 @ 15:46:31
URL: http://saandraah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0