Hemma!! :D

Hejsan !
Nu är man hemma och tangentborde fungerar så ska försöka mig på ett lååååååångt inlägg ! ;)'

Först , börjar vi med några bilder ! :D






























KejKej , det var några bilder , haha nu gäller det bara att komma på något att skriva om ! ;)

Imorgon kommer Amanda ! Har inte sett  henne på jättelänge så det ska bli sjuukt kul att träffa henne igen ! :)
Åh , minnen ! :P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och just nu har jag panik , MÅSTE IN TILL MARIEBERG NÄSTA VECKA !!!!!
annars kommer jag DÖ !  :(
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag sög :( , först kommer turkfan och säger en sak och jag uppfattade inte att han sade att han drev , så jag blev värsta pisssur och ah typ så ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad ägd emolars blev ! Han bara "Fyfan vad fjortis du är!"
Sen frågar jag Alva , "Vilken stil har jag ?"
Hon bara "Jag vet inte .. Du är inte fjortis som Erik säger ..Du har ju mycket svart smink så typ , dark.."
(Inte för att jag vet vd det är men men ...)
Åh herregud , det blev värsta psychobråket om stilar och bla bla bla.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bakade igår men ingen bild ;)

Höhöhöhöhö , Ska försöka hitta någon wonderful dikt , det kommer senare  ;)



























































































Custom Glitter Text


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0