Hejhej

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag !!

Har haft en heeel del att göra senaste veckan , har sovit med Felicia sen andra dagen på påsklovet , FETT GÖTT!

Jävla chill det var igår osvosv med  Gustav Zack och Felicia , fett grym dag ;)
Haha , känslan sen när man vaknar av att felicia stönar som en galning  , när jag sedan upptäcker att  hon pratar i sömnen ...

Sen hör man när hon vaknar "Jag drömde om Zack inatt!"
Jag ba "Jag hörde det -.-' ;)"

Dom är ju så fett gulligaa!

Haha , sen stampe som inte fatta att felicia drev , så han är typ in love i henne , men fellebelle ba "BLÄÄÄÄÄ"..


STACKARS STAMPE :pPpPpPpPpPpPpPpP


Jaja , nu har jag faen inge mer att skriva , dåligt minne vetni ;)

hare ! :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0