Friday!

Hejsan hejsan ;)

Idag slapp jag gå upp vid åtta , fattar inte hur fan jag lyckas men vaknade för ca 10 minuter sedan Gött!

Har märkt en sak  , alla "bloggmänniskor" verkar vakna ganska tidigt ..

Så man har fler besökare om man gör ett inlägg på morgonen än om man gör ett inlägg på kvällen..

Sjukt men sant :p
Det gör inte att jag tänker ta mig upp vid 06:00 bara för att göra ett "Snabbt inlägg" eller sådant

Nejnej , får jag inte sova blir detta bara en gnällblogg ;)
Sen , när jag väl vaknar  , har jag 5 CM SNÖ PÅ MARKEN!
I APRIL?
Herredjävlar , det svenska vädret är faen helt sjukt ! :o
......................................................................................................................................
As i've said earlier , gårdagen va azum ;)
......................................................................................................................................



Nu finns det inget att göra om det snöar ute ?

Har aldrig vart med om att det snöar en påsk ? :o

Har inga planer men ska ringa dom bästa och se vad dom har för sig eller nöe ;)


Love y'all! /Moa ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0